x
A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Termékek Menü

Chia mag fogyókúra

Chia mag fogyókúra

A magvak nedvességgel érintkezve zselés állapotúvá válnak ezért fogyasztásuk hosszú időre teltségérzetet okoz. A chia mag csökkenti az éhségérzetet és emellett a szénhidrát tartalma rendkívül alacsony

Növeli a teljesítményt, energiát ad

Chia mag az egészséges életértA benne rejlő növényi fehérjének köszönhetően tökéletes táplálék kiegészítő. Mivel lassabban bomlik le a szervezetben, mint a megszokott táplálékaink, folyamatosan energiával látja el testünket és mivel kevesebb energiát igényel a megemésztése, a testünknek több ereje marad a mindennapok kihívásaira. A stresszes időszakokban nagy hasznát vehetjük Magnéziumtartalmának, mivel a Magnézium jelenléte nyugtató hatással van az idegrendszerünkre és meggátolja, hogy energiáinkat szorongásra vagy felesleges stresszelésre fordítsuk. 

A sportolók számára tökéletes táplálék kiegészítő, mivel a versenyek és az edzések alatt folytonosan gondoskodik a tápanyagok utánpótlásáról, azok után pedig a regenerációt is képes nagyban meggyorsítani. 100 g chia magban 1650 kJ azaz 400 kalória energia található, emellett 20 g fehérje és 17 g szénhidrát. Nem tartalmaz ugyanakkor olyan zsírokat, amelyeket a szervezet csak óriási erőbefektetéssel lenne képes lebontani és nincs benne sem nátrium, sem semmilyen olyan anyag, amely a testből vizet vonna el az emésztés során. Rosttartalma ezeket a test számára egyébként mérgező anyagokat összegyűjti a bélrendszerből és ezzel segít abban, hogy semmi se hátráltasson, miközben a csúcsra törekszel a mindennapokban is. Mindez ideális táplálékká teszi a chiát mindenki számára, aki nehéz fizikai munkát végez, rendszeresen sport vagy csak szeretne egész nap ugyanazzal a lendülettel dolgozni, mint délelőtt.

Növeli a szellemi frissességet

Az Omega-3 zsírsavak serkentik az agy működését, javítják a kognitív funkciókat, a koncentrációt, hozzájárulnak a szellemi frissességhez. Az agy testünk legfalánkabb szerve, noha tömege a testünk mintegy 2%-át teszi ki, a bevitt energia 20%-át is képes egy napon elfogyasztani. Mivel a chia mag esetében fokozatosan lebomló tápanyagokról beszélünk, az agyunk hosszabb időn keresztül jut ugyanakkora tápanyag-utánpótláshoz, így a szellemi kimerültség kialakulására jóval lassabban kerül sor, mint a hagyományos étkezést követő esetekben.